Sunday, March 6, 2011

Buat Kekandaku Pa...

Sudah lama tidak menulis. Post terakhir sebelum ni telah menceritakan 1001 kegembiraan bersama keluarga bercuti di Pakistan bersama mak, ayah dan keluarga abang Pa. Terlalu banyak memori indah semasa berada di sana. Segalanya adalah bersama.

Post kali ini mengimbas kembali kenangan penulis bersama abang pa, yang telah kembali ke rahmatullah pada malam selasa,1 mac 2011 yang lepas. Arwah telah kemalangan jalanraya mengakibatkan kecederaan yang serius di bahagian kepala apabila keretanya melanggar kuda. Innalillah..

Hanya tangisan yang keluar.. tidak mampu berkata-kata lagi...terlalu banyak kenangan bersama arwah. sejak dari kecil hingga saat ini. Kata-kata nasihat arwah akan sentiasa menjadi ingatan.

makan chiken corn soup di f-10, islamabad, beli kasut hiking, tempah dan belikan blazer untuk penulis, penasihat dalam memilih bidang kerjaya, banyak lagi..... tq very much my beloved brother... pergilah dengan tenang.. semoga kita akan berjumpa di alam yang lain...

4 comments:

azima said...

salam takziah.. semoga arwah ditempatkan bersama org2 yang beriman... aminnn.

wanahaf said...

Terima kasih saudari

ila nursalida said...

takziah untuk arwah dan keluarga...semoga Allah merahmati dan memuliakan Arwah di alam sana. semoga marwa dan nada tidak merasa kehilangan ayahanda dengan adanya bapa-bapa dan ibu-ibu saudara disekeliling mereka yang menyayangi bagai anak sendiri,InsyaAllah.

WanR.A'dawiyah said...

Masa Wan.R first2 tahu,WanR. menangis juga...sedih sgt bila tahu pok pa dah x de...syg dya...