Wednesday, September 16, 2009

Laptop aku direlaikan satu persatu.







Salam.

Semalam lapatop aku rosak. Tak boleh on lama. Kalau lama sikit mati dengan sendiri. Aku bagi dekat kawan aku baiki, katanya 'overheat' atau panas melampau. Jadi kena buka kat bahagian kipasnya. Aku tak percaya akhirnya laptop aku direlaikan satu persatu hanya kerana mencuci dan ubah suai kipas tersebut. tetapi tak mengapa sebab ianya berjaya. yeah... sekarang panas dah tiada lagi.



3 comments:

Nafastari said...

Laptop aku pun ada masalah, kalau main Farmville tiba2 dia akan mati sendiri. Kalau tengok TV3 online pun macam tu jugak. Apa kemungkinan msalah dia? Patut ke aku wat balik M'sia supaya kawan kamu boleh tolong baiki?

wanahaf said...

owh,hmmm.mungkin mslah yg sama. simptom dia, laptop tak boleh pasang lama, then buat banyak kerja dalam masa yang sama. aku rasa masalah yang sma la kot.... apa lagi masalahnya? boleh aku tanye kawan aku tu dulu samada boleh dibaiki atau tak...

najwa said...

padang r..mu letok tmpt byk habuk..mmg r kipah rosok..hu3...